Роз’яснення щодо виписки з системи персоніфікованого обліку ОК-5
Роз’яснення щодо виписки з системи персоніфікованого обліку ОК-5
З 2000 року в Україні в повному об’ємі запроваджено персоніфікований облік відомостей про застрахованих осіб (фактично, щодо всіх працюючих та само зайнятих осіб). За даними цього обліку здійснюється призначення пенсій.
Форми ОК-5, ОК-7 - це індивідуальні відомості про застраховану особу, які накопичені в обліковій картці кожного працюючого за період з 01.01.2000 по даний час. Облікова картка відкрита в Центральній базі даних на кожну застраховану особу, яка отримує дохід (заробітну плату, соціальні виплати). Кожного місяця інформація поновлюється після подання звітності підприємствами, організаціями та установами.
Зараз кожен працюючий громадянин може отримати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку, яка є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії!
1. Що дає і з чого складається виписка з системи персоніфікованого обліку (ОК-5)?
Виписка з системи персоніфікованого обліку (ОК-5) дає можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на Ваші пенсійні права:
• Перелік страхувальників, які подавали по Вам відомості до системи персоніфікованого обліку;
• За кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску;
• Загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;
• Відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.
2. Як отримати виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5)?
Крок 1. Отримання реєстраційного коду.
Підійдіть до свого територіального (районного) органу ПФУ з паспортом, ідентифікаційним кодом та оформіть заяву. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код».Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!
Крок 2. Реєстрація на порталі.
Зайдіть на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і виберіть пункт меню «Реєстрація на порталі».Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних. На введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації. Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!
Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі («Вхід»).
Крок 3. Отримання виписки з системи персоніфікованого обліку (ОК-5)
Авторизуйтесь на Веб-порталі («Вхід в систему»).Оберіть сервіс «Виписка з системи персоніфікованого обліку». Натисніть кнопку «Вивантажити».
Також на сайті працює тестовий режим реєстрації користувачів через ЕЦП!!!