Пенсійний фонд України інформує.....
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ЗАПРОВАДИВ РЕЖИМ НАДЗВИЧАЙНОЇ СИТУАЦІЇ В УКРАЇНІ.
Балтським відділом обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в період карантину з 12.03.2020 по 22.05.2020 року
ДОКУМЕНТИ ПРИЙМАЮТЬСЯ ВИКЛЮЧНО ДЛЯ:
ОФОРМЛЕННЯ ДОПОМОГИ НА ПОХОВАННЯ/НЕДООТРИМАНУ ПЕНСІЮ
ПРОТЯГОМ КАРАНТИНУ З 12.03.2020 ПО 22.05.2020 ВИДАЧА ДОВІДОК НЕ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ
ТЕЛЕФОН КОНТАКТНОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ЛІНІЇ
04866-2-23-51, 04867-2-67-26
Згідно з внесеними змінами до ст. 325 ЗУ «Порушення санітарних правил і норм щодо запобігання інфекційним захворюванням та масовим отруєнням» :
З дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення.
Пенсійний фонд України рекомендує людям літнього віку в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції мінімізувати соціальні контакти!
Отримати відповіді на нагальні питання щодо призначення, перерахунків та виплати пенсій можливо не виходячи з дому, наприклад через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua), Контакт-центр Пенсійного фонду (0 800 503 753, 044 281 08 70, 044 281 08 71).
Залишайтесь вдома! Не ризикуйте своїм здоров’ям та життям!
Бережіть себе - збережете Україну!
Для отримання інформації щодо своєї пенсії, страхового стажу, сплати страхових внесків, зарахування страхового стажу не потрібно відвідувати органи Пенсійного фонду України, зверніться за телефонами “гарячої” лінії”: 04866-2-23-51, 04867-2-67-26 або через веб-портал електронних послуг ПФУ.