Пенсійний фонд України інформує.....

Дата: 06.08.2020 09:04
Кількість переглядів: 433

Фото без опису

Автоматичне призначення пенсій

                        Пенсійним фондом України у червні 2020 року розпочато впровадження нової системи «Автоматичне призначення пенсій». Особливістю новації є те, що особам, які скористуються нею, пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду на підставі поданих документів через портал електронних послуг (https://portal.pfu.gov.ua).

            В особистому кабінеті застрахованої особи на порталі оновлено блок Комунікації з ПФУ та додано можливість подання «Анкети-заяви для автопризначення пенсії», що працює наразі у тестовому режимі. При переході на зазначену вкладку надається доступна інструкція по заповненню анкети-заяви.

            Деякі поля анкети заповнюються автоматично за даними особи наявними на порталі, деяку інформацію необхідно додати в ручному режимі. Коли анкета сформована, до неї необхідно долучити файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та які ідентифікують особу, а саме: паспорт громадянина України, реєстраційну картку платника податків, документи про навчання, трудову книжку, військовий квиток, тощо. Файли документів необхідно підкріпити у відповідному розділі, кожний розділ містить перелік необхідних документів (скан-копії повинні бути кольорові).

            Підтвердженням того, що людина виявила бажання подати документи для призначення пенсії в автоматичному режимі, є згода на обробку персональних даних, яка надається перед відправкою документів у обробку. Після чого можна натиснути кнопку “Відправити до ПФУ”. Документи на призначення пенсії, подані через особистий кабінет на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, засвідчується кваліфікованим електронним підписом або системою GOV ID.

            Оскільки система передбачає зворотній зв’язок, то результати опрацювання заяви можна побачити у вкладці «Мої повідомлення».

            Документи, які надаються разом з анкетою-заявою для автопризначення пенсії, буде оцифровано та атрибутовано спеціалістами Фонду. На їх підставі буде сформовано електронну пенсійну справу, складові якої стануть доступні особам, які набули статусу пенсіонерів, для перегляду на порталі у розділі «Моя пенсія».

            Процес оцифрування та атрибутування документів, таких як трудова книжка чи інших документів про стаж, можна спростити, якщо подати їх заздалегідь, а саме надіславши для опрацювання скановані копії документів за допомогою сервісу «Надання скан-копії трудової книжки». Зробити це можна незалежно від часу виходу на пенсію, послуга доступна для всіх користувачів, які авторизувалися із кваліфікованим електронним підписом.

            Веб-портал Пенсійного фонду України постійно оновлюється та розширює перелік послуг, які надаються в електронному вигляді, що робить систему призначення пенсії більш відкритою та доступною для кола осіб, сучасних та активних, які саме зараз набувають пенсійного віку або право на призначення пенсії.


« повернутися до розділу «Оголошення»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних