На засіданні міськвиконкому
У вівторок 17 січня відбулось засідання виконавчого комітету міської ради.
Члени виконкому, затвердивши порядок денний, заслухали доповідь завідуючої відділом з бухгалтерського обліку Кодимської міської ради Бобришової О.В. про затвердження розпоряджень Кодимського міського голови за грудень 2016 – січень 2017 року та виконання міського бюджету за 2016 рік. Також присутні заслухали звіт голови міської ради ветеранів Тростянецького І.І. про проведену роботу в 2016 році та звіт спеціаліста по роботі із зверненнями громадян Мелешка О.А. про підсумки роботи за 2016 рік, розглянули та прийняли до відома план роботи виконкому на 2017 рік та план соціально-економічного та культурного розвитку на 2017 рік.
Серед важливих питань, розглянутих виконавчим комітетом – Про делегування повноважень Кодимському міському голові щодо укладання договорів із суб’єктами підприємницької діяльності, які надають ритуальні послуги населенню та Про затвердження порядку утримання кладовища та інших місць поховання в м. Кодимі. Дані питання постали гостро та потребують негайного вирішення, особливо після багаточисленних скарг від населення міста щодо грубих порушень надавачем ритуальних послуг ПП «Рима» санітарних норм та ЗУ «Про поховання та похоронну справу» на кладовищі. Напередодні, за розпорядженням міського голови, була створена комісія, яка, вивчила питання, обстежила кладовище та виявила ряд порушеннь, склавши відповідний акт за результатами перевірки. Одноголосно члени виконкому прийняли рішення клопотати перед сесією міської ради розглянути питання про створення комунальної служби (спеціалізованого комунального підприємства) з метою належного утримання кладовища та створення конкурентних умов серед надавачів ритуальних послуг.
Також виконком надав дозвіл КУ «Кодимська центральна лікарня» на підключення до системи централізованого міського водопостачання та відмовив у наданні дозволу суб’єкту підприємницької діяльності на розміщення літнього павільйону та дитячого обладнання і на реконструкцію перукарні та косметологічного кабінету на кафетерій у зв’язку з відсутністю повного пакету потрібних документів.