ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП): Зайти на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет за адресою: www.portal.pfu.gov.ua
На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» можна ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ.
Якщо Ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, необхідно звернутися в АЦСК та отримати його. Ключ ЕЦП може зберігатися на флешці або на жорсткому диску Вашого комп’ютера.
Для авторизації за ЕЦП з флешки потрібно зайти на веб-портал, обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).
Електронний цифровий підпис (ключ ЕЦП) міститься й на електронному пенсійному посвідченні.
Для авторизації за ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за ЕПП (закладка «За ЕЦП»).
У Кабінеті Роботодавця веб-порталу можна подивитися інформацію про сплату ЄСВ, зокрема щодо заборгованості підприємства по даному виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, в кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не отримали зарахування певного періоду до страхового стажу.
Крім того, в кабінеті також містяться відомості про звітність по сплаті ЄСВ. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів і рекомендації щодо усунення неточностей.
Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця в його кабінеті, це можливість отримати інформацію про страховий стаж для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). Раніше первинні дані для розрахунку – страховий стаж і розмір зарплати – надавали самі працівники. Для цього вони зверталися в управління Пенсійного фонду за довідками. Тепер отримання необхідних відомостей значно спрощується.