Сучасні сервіси Пенсійного фонду - зручно, швидко, доступно

Дата: 23.12.2021 10:13
Кількість переглядів: 755

Фото без опису

Як оформити пенсію та пенсійне  посвідчення  через ВЕБ-портал.

Щоб подати звернення про призначення пенсії в режимі онлайн, потрібно ввійти на вебпортал послуг Пенсійного фонду України www.portal.pfu.gov.ua за допомогою ЕЦП через пункт меню “ВХІД” далі “УВІЙТИ ДО СИСТЕМИ ЗА ЕЦП”.

Потім  заповнити запропоновану анкету й прикріпити до заяви скановані копії необхідних документів, перелік яких зазначено на вебпорталі.

Потрібно заздалегідь зробити сканкопії всіх документів.

В заяві потрібно вибрати орган ПФУ , до якого ви звертаєтесь, вид пенсії, зазначити адресу місця проживання, інформацію про пасторт,

 ідентифікаційний код, та іншу інформацію.

Вибраєти вид бажаного формату пенсійного посвідчення:

паперового зразка чи електронного у вигляді пластикової картки.

Вибрати спосіб інформування щодо етапів обробки заяви,  далі потрібно підписати заяву ЕЦП і надіслати в орган  ПФУ.

За результатами опрацювання заяви в “Особистому кабінеті” відображатиметься інформація про стан її обробки та ухвалене рішення про призначення пенсії.

Якщо зазначені неправильні, некоректні дані чи не заповнені всі поля, то система не дозволить відравити заяву. В такому разі треба повернутися до роботи з електронним документом і виправити помилки в заяві.

Заява про призначення пенсії обробляється протягом 10 днів. Далі працівники ПФУ зв’язуються з заявником та повідомлять, коли прийти за пенсійним посвідченням.

Застрахована особа може подати заяву про призначення пенсії не раніше як за місяць до досягнення пенсійного віку.

Пенсію за віком призначають із дня, що настає за днем досягнення пенсійного віку.

Пенсію по інвалідності призначають із дня встановлення інвалідності.

Пенсію у зв’язку з втратою годувальника призначають із дня, що настає за днем смерті годувальника.

ЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА ВЕБ-ПОРТАЛІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ ПЕНСІЙНОГО  ФОНДУ УКРАЇНИ

Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП): Зайти на веб-портал ПФУ в мережі Інтернет за адресою: www.portal.pfu.gov.ua

На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» можна ознайомитися зі списком АЦСК (Акредитованих центрів сертифікації ключів), ЕЦП яких підтримує веб-портал ПФУ.

Якщо Ви ще не маєте ЕЦП одного з цих АЦСК, необхідно звернутися в АЦСК та отримати його. Ключ ЕЦП може зберігатися на флешці або на жорсткому диску Вашого комп’ютера.

Для авторизації за ЕЦП з флешки потрібно зайти на веб-портал, обрати пункт головного меню «Вхід» та виконати перший вхід на портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Електронний цифровий підпис (ключ ЕЦП) міститься й на електронному пенсійному посвідченні.

Для авторизації за ЕЦП з електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на портал за ЕПП (закладка «За ЕЦП»).

У Кабінеті Роботодавця веб-порталу можна подивитися інформацію про сплату ЄСВ, зокрема щодо заборгованості підприємства по даному виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, в кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не отримали зарахування певного періоду до страхового стажу.

Крім того, в кабінеті також містяться відомості про звітність по сплаті ЄСВ. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів і рекомендації щодо усунення неточностей.

Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця в його кабінеті, це можливість отримати інформацію про страховий стаж для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). Раніше первинні дані для розрахунку – страховий стаж і розмір зарплати – надавали самі працівники. Для цього вони зверталися в управління Пенсійного фонду за довідками. Тепер отримання необхідних відомостей значно спрощується.

АВТОМАТИЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЇ

1. Отримай кваліфікований електронний підпис (КЕП);

2. Зареєструйся на ВЕБПОРТАЛІ Пенсійного фонду України

PORTAL.PFU.GOV.UA;

3.Ввійди до особистого кабінету на ВЕБПОРТАЛІ Пенсійного фонду України за допомогою КЕП;

4.Заповни анкету -заяву (загальні дані, дані дакументу, що засвідчує особу, адресу, спосіб отримання виплати);

5.Додай скановані копії документів;

6.Підпиши анкету-заяву КЕП та надішли до органу Пенсійного фонду України;

7.При досягненні пенсійного віку отримай інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення, розмір пенсії зав допомогою СМС -повідомлення, засобами ВЕБПОРТАЛУ.м


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних