Правила поведінки під час сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»

Дата: 27.07.2022 09:36
Кількість переглядів: 3841

Фото без опису

Шановні жителі громади!

 

Підприємствам, установам, організаціям, незалежно від форм власності та галузевої належності, у сферах обслуговування, торгівлі, розваг тощо, у тому числі, але не виключно, торговельним/розважальним центрам, магазинам роздрібної та/або оптової торгівлі, іншим суб’єктам надання послуг населенню, за винятком закладів охорони здоров’я, розташованих на території Колимської міської територіальної громади Подільського району Одеської області, на період дії воєнного стану до його скасування/припинення або до видачі окремого наказу, у залежності від того, яка з цих подій настане раніше, під час сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» ЗАБЕЗПЕЧИТИ:

 

Правила поведінки під час сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»

 

До початку роботи закладу, необхідно:

  • розробити та довести до відома працівників локальну інструкцію про порядок дій працівників на випадок «Повітряної тривоги» та надзвичайної ситуації через воєнні дії;
  • розробити маршрут евакуації до найближчого укриття як для персоналу, так і для відвідувачів. Довести маршрут до відома працівників, та розмістити інформацію для відвідувачів про найближче укриття;
  • призначити відповідальних осіб за оповіщення, евакуацію, збереження майна та інші передбачені інструкцією дії, а також порядок і графік чергування на випадок відмови або неможливості сторонніх осіб та відвідувачів полишити заклад.

 

Дії під час «Повітряної тривоги»:

Забезпечити негайне оповіщення персоналу та відвідувачів про повітряну тривогу, інші надзвичайні ситуації. Не забувайте про осіб, що мають особливі потреби - не чують, погано чують, мають проблеми із зором, не бачать, пересуваються на візках.

За наявності небезпеки (включення електросирен, вибухи, пожежа внаслідок обстрілу):

- вжити заходів з виведення відвідувачів на безпечну відстань за межі приміщень закладів або до споруд цивільного захисту (у разі їх наявності)

- інформувати відвідувачів про споруди цивільного захисту (у разі відсутності власної споруди), що знаходяться на найменшій доступній відстані від закладу, шляхом розміщення відповідних інформаційних матеріалів на території закладу, зокрема, але не виключно на вході/виході до приміщень, та через внутрішню систему оповіщень.

- повідомити про надзвичайну ситуацію відповідні служби (ДСНС, поліція, швидка допомога), керівника (власника);

- організувати зустріч нарядів рятувальних служб;

- надати домедичну допомогу постраждалим.

У разі припинення роботи та переміщення працівників в укриття або у випадку евакуації, відповідальним працівникам (посада, прізвище), забезпечити виконання розпоряджень військової (місцевої) адміністрації, органів ДСНС, локальної інструкції зокрема, відключення систем живлення збереження матеріальних цінностей.

У випадку відмови відвідувачів полишати приміщення та направлятись в  укриття або неможливості евакуації, забезпечити чергування персоналу.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних