Особистий кабінет ДТЕК Одеські електромережі – зручний помічник для бізнесу, яким вже користуються понад 12 тисяч клієнтів

Дата: 17.08.2022 12:04
Кількість переглядів: 296

Фото без опису

На сайті ДТЕК Одеські електромережі працює особистий кабінет для юридичних клієнтів − підприємців, установ, ОСББ тощо. Він враховує всі потреби бізнес-клієнтів і є надійним помічником у використанні послуг із розподілу електроенергії. Завдяки кабінету клієнт може щомісячно передавати звіти та отримувати інформацію про обсяги споживання електроенергії, балансу та сплатам, тощо. Його перевагами вже користується понад 12 тисяч юридичних клієнтів.

За допомогою особистого кабінету на сайті ДТЕК Одеські електромережі юридичні клієнти можуть отримувати рахунки за послуги розподілу електроенергії та перетікання реактивної електроенергії. Окрім того, можна відслідковувати одночасно всі договори, які зареєстровані юридичною особою, передавати звіти про обсяги споживання електроенергії, коригувати ліміти тощо. Тобто, бізнес-клієнтам не потрібно відвідувати центри обслуговування та чекати у чергах, адже всі послуги можна отримати дистанційно.

«ДТЕК продовжує розвивати інфраструктури електромереж, використовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. Наша мета – надавати українцям якісні послуги з електропостачання європейського рівня. Особистий кабінет простий та легкий у використанні. Він дозволяє мінімізувати візити до офісів компанії. Це зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного стану. Кабінет став зручним інструментом для бізнесу. Його перевагами вже користується понад 12 тисяч юридичних клієнтів», − розповіли в компанії.

Для того, щоб зареєструватися, слід зробити декілька простих кроків:

  • зайти на сайт ДТЕК Одеські електромережі та обрати в правому верхньому куті іконку «Особистий кабінет»
  • після перегляду інструкції натиснути кнопку «Реєстрація» для перегляду реєстраційної форми
  • слідуючи підказкам меню, придумати логін, вказати дійсну електронну скриньку, обрати район електричних мереж (РЕМ) в якому обслуговуєтеся, ввести номер договору
  • натиснути кнопку «Зареєструватися»

 

У разі виникнення питань щодо реєстрації або роботи особистого кабінету, звертайтеся до кол-центру компанії. Для юридичних клієнтів ДТЕК Одеські електромережі створив окрему лінію за телефоном (066) 750-90-90.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних